Back to Question Center
0

Semalt Review: Struganje slika sa web stranica

1 answers:

Danas je web stvarno ogroman, . Ljudi mogu kopirati i objavljivati ​​bilo koju fotografiju koju vole vrlo lako. Ali pre nego što to rade, moraju razmišljati o vlasništvu nad autorskim pravima.

Mnogi ljudi vole pronaći odlične slike online. Lako je, i oni mogu dobiti sve što žele samo surfujući se po Internetu. Jedan od najeobičajenijih načina je skraćenje slika sa različitih web stranica. Ali pre nego što kopiraju fotografiju, moraju razmišljati o zakonitosti akcije. Na primer, oni moraju uzeti u obzir da neko poseduje ove slike i da zatraže dozvolu.

Skraćenje slike: Popularni alat za žetve

Skraćivanje slike je proces prenošenja velikih količina slika iz određenog izvora na webu. To je zgodan alat za ljude koji pokušavaju pronaći odgovarajuće slike koje prate njihove članke ili njihove firme. Ali odakle dolaze sve ove fotografije? Postoji nekoliko online platformi koje posetiocima pružaju postojeću bazu podataka o slikama. Ali ako ne pronađu najprikladnije slike, obično koriste Google da dobiju privlačnije fotografije za njih. Kao rezultat, čišćenje slika izgleda kao jedino rešenje za njih.

Da li je struganje slike pravno?

Danas mnogi biznisi, kao i pojedinci, pronađu sve slike koje im je potrebno za njihov rad i objavljivanje na Internetu. Ali ljudi moraju biti svjesni da čišćenje slika u velikoj mjeri možda nije zakonito. Najvažnija stvar za ljude koji otpadaju slike jeste biti oprezna u vezi sa količinom slika koje oni otpadaju. Bitno je pronaći prave slike, objaviti ih na različitim online medijskim platformama, poput Facebook ili Twitter-a. Mnogi ljudi žele da snimaju čitaocu

Koristan način korišćenja slika

Ako želite, uvek možete da koristite fotografije koje ste sami poduzeli. U suprotnom, potrebno je da pronađete fotografiju na mreži. Postoji mnogo online izvora u kojima ljudi mogu ostaviti slike, iako su ljudi slobodni da unište bilo koju sliku koju vole, u određenim slučajevima oni moraju tražiti dozvolu. Ako se vlasnik ne slaže, bolje je pokušati pronaći druge slične slike iz drugih izvora Mnogi vlasnici web stranica su spremni nudite svoje slike besplatno. Da bi se izbegle bilo kakve pravne posledice, ljudi moraju uzeti u obzir neke stvari. Na primer, ne bi trebali kopirati slike poznatih ljudi koji se bave privatnim aktivnostima.

Mnogi fotografi i umjetnici objavljuju svoje slike online kako bi ih prodali. Ljudi mogu biti u iskušenju da kopiraju sliku i izmene, ali to nije zakonsko rešenje. Moraju zapamtiti da zakon o autorskim pravima daje sva prava slika nosiocu autorskih prava. To znači da je vlasnik jedina osoba koja odlučuje gde će njegov rad biti objavljen i ko će koristiti svoje slike.

Iako je skraćivanje slika sa web stranica može biti lak zadatak za kombajne, oni moraju biti oprezni. Na primjer, oni ne smeju kopirati slike drugih ljudi i poštovati zakon o autorskim pravima. Ako to učine, skriniranje slike može biti odličan i vredan alat za njih i njihov posao.

December 6, 2017
Reply